miercuri, 1 aprilie 2015

Raspuns pentru nebunii din spital

Traiesc si nu spun nimic
Sunt cu tine si exist
Visam nebunia ochilor tai
Cum imi priveau tristetea.

De ce m-astepti
Si de ce visezi la prostii?
Vezi de zidirea
Spitalului de nebuni!

Acest fel de a fi
Nu stiu daca-l voi conserva,
M-asteapta un spital pentru cord
Si-un salon pentru nervi.

Unde cauti atata logica
In intregul demers?
Amintirile nu-s sterse
Si contururile precise.

Acum stii ce-i norocul
Sa traiesti langa femeia
Ce tu crezi ca da lumii foc
Si-ntruchipeaza ispita.

Asteapta cu rabdare
Si lasa necazul si pustiul
Temerea va trai cu tine,
Chiar daca ma stii deja.

POATE CA, INTRE TIMP,
CHIAR SI TU TE-AI SCHIMBAT,
UN PACAT PARASIND
ITI ASUMI ALT PACAT.

Nu stiu ce-are numele meu
Cu ce imi spui zilnic
Dar rodul divin nu-s eu,
Ci doar fiica lui Dumnezeu.

Indaratnic ma port
Sa-mi revin, sa-m-adun
Iar tu faci pentru noi,
Un spital de nebuni.

Ne vom odihni
In camasa cu lant?
Terapia cu soc
E pentru fostii amanti?

Din lacrimile tale
Sa faci si mai la Sud
Un spital de nervi
Un spital pentru cord.

Acolo bate soarele
Intr-un fel ingeresc
Ca sa-ti dea de-nteles
Ca si eu te iubesc.

Dimpotriva, eu
Te iubesc
Chiar de vii si de pleci
Si-i util pentru vesnicie.

Voi urca pe munti
Si-o sa raman in razele soarelui
Iubindu-te cu sens
Caci tu contezi.

Azi inca ma joc
De-a misterul intreg
Cei din jur ori nu stiu,
Ori, stiind, nu inteleg.

Treptat voi simti
Cum fiorul se-adanceste
Si voi avea sa le-arat
Ca-n poeme suntem, noi.

Si-atunci vom lupta
Sa ramanem in istorie
Caci in versurile noastre
Este chiar dragostea.

Si nu ma vor umili
Si nu-mi vor contesta dreptul
Si-as fi vrut sa ma numesti
Caci raul nu-ndrazneste.

O s-apar, pe nedrept
Dupa ce vei muri
Ca un alt personaj
Scris de alt autor?

N-am sa neg
Niciodata adevarul
Ca-ntre noi a fost
Si-acest dulce conflict...


Voi face oare recurs
S-arat cine-am fost,
Intr-atatea femei
Ascunse dupa masti?

Tu vei fi mereu
Primul meu atu
Si-amandoi vom declara
Ca eroii suntem noi.

Poarta-ma-n ganduri
Si lasa sa ploua
Cu vantul de-afara
Si soarele-n roua.

Astfel adeverim
Ca si azi ne iubim
Si murind vom fi,
Soti legitimi.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu